diumenge, 8 de juny del 2008

La prova de l'esbufegada

He He Xavi, avui m'has fet remirar les fotografies de la sortida del 2004, i la veritat és que les cares van anar canviant de l'eufòria inicial a... i sinó compareu la foto del cim amb la de l'arribada, no sé qui va dir de tornar per la roca foradada...

Admireu l'entusiasme del Ramon i el Daniel...i la serenor d'en Soler...



Amb més d'una esbufegada però tots al cim del Montgròs (1118m)

I per finalitzar la ruta, tornada per la cara Nord tot passant per sota la roca foradada, algunes cares, com podeu observar a l'arribada a l'aparcament, han canviat sensiblement.

Un parell de coses, o tinc mala memòria o no recordo cap Héctor Mora al nostre curs, algú ha canviat de nom?

I l'última, el missatge de "Amb la cara paga" m'ha fet recordar una altra imatge que tenia per casa, creieu que es tracta del mateix personatge??? creieu que té una debilitat per transformar la musculatura facial??? Una abraçada a tots.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Escaladoooooooors!!!!! Em temo que tinc alguna foto més del Pagès posant cares. Ja les anirem posant, ja. Això de l'Hèctor aquest és una mica surrealista, no? D'on ha sortit aquest paio? Pot ser que en Màndoli hi tingui alguna cosa a veure? Jordi, si és així, manifesta't!!

Xavier Pagès ha dit...

no el conec pas aquest noi de la foto...!

Mon ha dit...

És ben bé que els anys passen... a la propera trobada ja m'agradaria ja que l'Isaac em pogués fer una foto com aquesta !