dijous, 5 de juny del 2008

Barcelònia


Des de fa ja 24 anys, Colònia (Köln) i Barcelona són ciutats agermanades. Hi ha una associació que fomenta aquesta relació i a més, hi ha un centre català que promou la difusió de la cultura catalana en les terres de la Renània. Com que la meva xicota estudia a Colònia i jo vinc sovint a visitar-la, les dues ciutats encara estan una miqueta més agermanades. Ara mateix hi sóc!


Aquí hi ha molta oferta musical, tan per estudiants com per concertistes. Si algú de vosaltres està interessat a actuar-hi, jo m'ofereixo a buscar-li alguna cosa, fer algun contacte. Avui mateix a les 17.00 de la tarda, aniré a escoltar un recital de piano a càrrec de Gerard Pastor.


Respecte el tema estrella trobada 2008, només caldria animar a en Narcís, l'Aleix, en Quim i en Jordi que encara no han donat senyals de vida! Algú els podria fer un truc? Jo tinc encara la fulla excel amb tots els telèfons que en Ramon va fer per la trobada del 2004.
El bolet és totalment comestible. És un exemplar de mides normals, més aviat discretes, que vam trobar al bosc del costat de casa, quan estàvem a Finlàndia. Anar a buscar bolets allà és molt pràctic. Amb un que en trobis ja n'hi ha prou per menjar-ne dues persones. Però la intenció de la imatge no era entrar en temes de micologia sinó presentar-vos a l'Stella, que intenta treure el cap a la fotografia sense que el bolet la tapi...


5 comentaris:

Xavier Pagès ha dit...

Com diria aquell: has fet més sort tu que no pas ela...ji, ji, ji...

Anònim ha dit...

A la propera foto David, suggereixo que posis el bolet a darrera i l'Stella a davant...! Això dels bolets sempre t'ha agradat, ho has de reconèixer.

Anònim ha dit...

Va parir, quin bolet! Fer-li això a un boletaire com jo que porta dos anys seguits de sequera no té perdó, que ho sàpigues.

Daniel Àngel Català Salla ha dit...

Ojo, David, que això té un "xiste" moooolt fàcil...
David + bolet com una casa= David el gnomo se instala en la ciudad!!!!! Jejejejeje
Vaaaale, era "grooooma".
Mentre no et produeixi el mateix efecte que els frankfurts...

Daniel Àngel Català Salla ha dit...

Per cert, no ens penses dir res sobre la rossa que insinua l'orella dreta? Hum, què ens amagues David?