dimecres, 23 de juliol del 2008

Foto de família


Per fi m'he dignat a editar les fotografies fetes a l'excel·lent trobada que vàrem fer!
Aquí, de moment, publico la foto de grup. El personatge que ens va fer la foto tenia el punt de mira una mica baix i surt més terra que muntanya, però què hi farem.
A part de sortir tots molt guapos i guapes, m'ha cridat l'atenció el típic hooligan, el sector crític de la colla, aquell que decideix que no cal mirar a càmera. Sí, en aquest cas, l'honor és per la Mariona Miró!!

2 comentaris:

Jordi Arderiu ha dit...

Quina canya!!! No em pregunteu com he arribat fins aquí però ho he fet, i n'eswtic ben content.
Quina alegria veure les fotos i alguns comentaris.
Sí, ja fa 20 anys que sou fora, i jo els mateixos que em vaig casar. Com ho vau haver de patir!!!!
Una abraçada,
Jordi

Anònim ha dit...

Suposo que ets el Jordi Arderiu oi???

He he, mira no em diguis perquè però em sembla recordar que la data màgica va ser el 8/8/88 ?

Felicitats avançades pel 20è aniversari que s'apropa.

Isaac